torsdag 26 mars 2015

Inte Köpenhamn?

Maken har för första gången lyckats natta blöjterroristen utan inblandning av mig. Hurra!
Jag: Du förstår förstås att det här öppnar upp för oanade möjligheter?
Maken: NEJ! Du får inte åka till Köpenhamn och dricka massa vin och röka massa cigaretter!

Det verkar som att jag eventuellt varit något tjatig och upprepat saker in absurdum de senaste åtta månaderna. Nåväl, nu är nästa steg att få en hel natts sömn, sedan är jag redo att ta över världen igen! Det lär förvisso dröja, då blöjterroristen snittat fyra uppvak per timme under de senaste sju nätterna. Prova inte det hemma. Jag tror att det klassas som tortyr om det inte råkar vara så att man är småbarnsförälder. Då kallas det gilla läget. Gilla läget, drick mycket kaffe och dröm om svulstiga resor dränkta i vin, nikotin, egyptiska sidenlakan och samtal som inte automatiskt slutar i någon slags redogörelse för bajskonsistens/ mängd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar